Friday 19 February 2016

ARAB SAUDI PIMPIN TENTERA DISEMBELIH OLEH PEJUANG-PEJUANG



Arab Saudi sanggup mengeluarkan dana untuk membentengi negaranya daripada pengaruh Khilafah Daulah Islamiyah yang kini sedang memahat teguh di Syam dan wilayah-wilayah Daulah Islamiyah. Dana-dan tersebut dikeluarkan untuk membiayai operasi ketenteraan menghadapi pejuang-pejuang Daulah Islamiyah kini sedang mengakar bukan sahaja di wilayah-wilayah Daulah Islamiyah tetapi mula berputik di Arab Saudi, di dua tanah suci; Mekah dan Madinah.

Pemerintah Arab Saudi terusik akalnya kerana bersekongkol dengan kedajalan yang Amerika mengetuai kedajalan itu. Dana-dana yang banyak itu sepatutnya disalurkan untuk kebajikan umat sejagat terpaksa dialihkan kepada membeli persenjataan menghadapi pejuang-pejuang yang diberkati itu. Mereka akan berterusan dibuai-buai akalnya oleh Amerika kerana perancangan, rancangan  mengaut hasil bumi itu sedang dinilai keabsahannya. Dana-dana itu bukan sahaja untuk keperluan ketenteraan Arab Saudi tetapi sanggup membiayai mereka-mereka yang berada dalam paksi kedajalan termasuklah bersekongkol dengan Israel yang kini hampir-hampir dalam pelukan pejuang-pejuang Daulah Islamiyah.  

Isyarat-isyarat tentang penamatan latihan kepada pelapis-pelapis pejuang-pejuang Daulah Islamiyah sedang diusahakan dan pengiktirafan pelatih-pelatih itu akan dimuktamadkan supaya apabila mereka terjun di medan menjalankan majlis-majlis pengorbanan tiada lagi keraguan padanya. Mereka terus melakukannya kerana sijil kelulusan melakukan pengorbanan itu diiktiraf oleh Khilafah Daulah Islamiyah dengan cop mohor cincin Rasulullah s.a.w. terpampang di bendera hitam putih berlatar belakangkan kalimah suci: ‘Laa Ilaahah illallaah Muhammadur Rasulullah’.

Istimewanya pejuang-pejuang Daulah Islamiyah yang diberkati itu, mereka menjalankan korban dengan menanti kehadiran mangsa-mangsa korban dihantar di wilayah-wilayah mereka sebagai suatu penyucian kepada kedajalan yang dilakukan sebelum ini oleh pendajal setelah dicengkam oleh Amerika sebagaimana MH370 melambai-lambai Amerika. 

Para panglipura lara di Malaysia tentu senyum apabila disebut MH370 melambai-lambai. Amerika tidak akan diberi ampunan walaupun ia melakukan aksi-aksi kebajikan jika lambat bertaubat kepada Allah s.w.t.
Firman Allah:



“(Kata Nabi Hud) dan Wahai kaumku! mintalah ampun kepada Tuhan kamu, kemudian taubatlah kepadaNya, supaya ia menghantarkan kepada kamu hujan lebat serta menambahkan kamu kekuatan di samping kekuatan kamu (yang sedia ada)”. (Surah Hud: 52).

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Rasulullah s.a.w. bersabda, maksudnya: “Hikmat itu barang kepunyaan mukmin yang hilang, di mana didapatinya, maka dia yang berhak atasnya.” ( H. R. Imam At-Tirmizi )